Åh han är så ljuvlig! Min älskade son, om ni visste vad underbar han är! Han är nog den sötaste bebis jag någonsin sett, precis som hans syster var. Han har stora, blå, nyfikna ögon, världens sötaste lilla uppnäsa och en alldeles perfekt tandlös mun. 🙂

Här på bloggen kan jag skryta hejdlöst och då måste jag ju bara passa på att säga att min son är den sötaste av de tre bebisar som kom nästan samtidigt bland dagisfamiljerna. Och det är faktiskt inte bara vi som tycker!

Inte nog med hur söt han är, han är dessutom en heeelt underbar baby. Han är glad och nöjd i stort sett jämt, han ler och jollrar så att man smääälter. Han bits aldrig när han ammar och han sover hela nätterna. Han älskar att åka vagn och bil och somnar oftast direkt. Han ligger gärna i babysittern eller i babygymmet och bara tittar och pratar. Han ligger gärna i famnen och myser och pratar med en, men han sover jättebra själv i sin säng. Han är väldigt pigg och nyfiken och blir gärna runtburen i bärsjalen en stund och han tycker jättemycket om att stå i ens knä och titta sig omkring. Han älskar att ligga på skötbordet, där skrattar han åt djuren i mobilen. Han ler stort när han ser storasyster och han charmar alla som tittar på honom. Han gillar verkligen att bada, jag provade att duscha med honom en gång men det avskydde han. Det är nog det enda han avskyr tror jag, förutom när mamma petar snorkråkor… *hrm*

Gud så jag älskar honom! Min fina, underbara, ljuvliga son.
L, jag är så lyckligt lottad som får vara din mamma! Jag är sååå stolt över dig.

