Vi är sjuka. Det har vi varit i stort sett konstant sedan i höstas. Jag är sååå less på det nu, så less på vintern. Längtar efter vår.
Hosta, förkylning och feber… det bara går runt runt runt. Barnen hinner vara friska en dag och sedan börjar det om.

I förrgår hittade L sin snopp. Jag bytte blöja och han grabbade tag i pungen och drooog, jag trodde han skulle bli ledsen men det blev han inte. Nu när han upptäckt att det finns något där så åker händerna dit direkt jag tar av blöjan. *s* Igår fick han tag i snoppen och drog så hårt att den blev säkert 4 gånger längre… han blev inte ledsen då heller. Knaskillen.

Jag har ständigt dåligt samvete för att jag inte skriver så mycket om L. När E var bebis bloggade jag nästan varje dag… skrev ner allt som hände… nu blir det inte av. Orättvist mot L. 😦
Han hittade fötterna för ett bra tag sedan, det skrev jag aldrig upp och nu minns jag förstås inte vilket datum det var.

Någon dag… när jag får tid… ska jag sätta mig och fylla i barnens babyböcker och sådant… men det lär väl bli när jag blir pensionär… :/

